Миний тухай

Нэг их гавъяа байгуулж нэр алдарт гарахгvй ч, Охин минь том болоод надаар овоглохдоо олноос ичэхээргvй эцэг байхсан

2007/08/28

9 сарын 1

Бага байхад за тэгээд оюутан байхад ч гэсэн 9 сарын 1 гэдэг єдєр нэг тийм сайхан гэгээлэг єдєр байдаг байж билээ.

Анх 9 сарын 1 нд сургуульд орох гэж явж байхдаа би дєнгєж 6 настай байж билээ. Ээж маань бага ангийн багш, яджиихад 5 байхадп ах 1-р ангид орчихсон орой болгон гэртээ їсэгээ нїдлэхэд нь би лїд оргийд л хамт давтсаар байгаад уншаад сурчихсан юм.

Тээд ахын хичээлийг хийлгэхгїй хажуунаас нь орж саад болоод л ах надад уурлаж ээж аав уйлаад л зовлонтой нэг жил єнгєрсєн байхаа.

Аав ээж хоёр энэ булдрууг эртхэн сургуульд оруулъяа гэж ярилцсийн байлгїй дараа жил нь намайг 1-р ангид єгч билээ.

Эхний 2 сар би бєєн том гар байсан бїх їсэгээ мэддэг ном хїртэл уншиж чаддаг байсан хїн чинь ангийнхан їсэг нїдлоэж байхад нь цонхоороо шувуу энэ тэр тоолоод л багшийнхаа єгсєн 24-ийн чихэрийг идээд зураг зураад л суужийдаг байж билээ.

9 сарын 1 гэж бага байхад хїлэдэг хамгийн гоё єдрїїдийн нэг байж билээ

4 comments:

Anonymous said...

9 сарын нэгэн гоёдоо ерөөсөө АГАА-ийн баяр даа. хэхэ

Агаа маань лааг эрт орчихсон юм байна ш дээ. Гэхдээ бас мундаг байжээ. Мануус чинь туршилтын үед таараад л хэний ч мэдэхгүй өвөөгийн гадарладаг уйгажингаар сурч байлаа ш дээ. Гоё шүү санаад байна. :)

Чепак said...

He he ter uigarjing chini surah gej helee hugalah duhdug bbaij bil ee

Guril gehiig gilir geed inagsh chinagsh gee dl hehe

Anonymous said...

та бүхэнд энэ өдрийн мэндийг хүргэе.Би хэдийгээр нууц амрагын асуудалтай тулгарсан нэгэн биш ч гэсэн энэ асуудал намайг маш их зовоох боллоо.учир нь миний найз бүсгүй юм л даа.Бид 2 үеэрхээд жил хагас болж байгаа хосууд бөгөөд гадаадад суралцдаг.Үеэрхэж эхэлээд нилээн хугацааны дараа би түүнийг урьд нь эхнэртэй хүнтэй уулздаг байсныг нь санаандгүй олж мэдсэн юм.Тэр үед би их хүндээр хүлээж авч байсан ч болж өнгөрсөн зүйл гээд тэвчээд өнгөрсөн үем.тэр үеээс тун удалгүй дахиад л бас өөр эхнэртэй хүнтэй явдаг байсныг ни мэдчихлээ.Тэр ч өөрөө үнэнээ хүлээн зөвшөөрсөн.Би түүнд их гомдож байсан ч надаас өмнө болсон зүйл юмдаа гээд бас л тэсэв.Гэвч асуудал одоо ч миний сэтгэлийг өвтгөсөөр ..Би эр хүн гэсэндээ ирээдүйн хүүхдийн минь эх хүн болох хүнийг ийм хүн байлгамааргүй й байх юм.мөн дээр ни түүний гэрийнхэн намайг түүний анхны эр хүн гэж бодоцгоож байгаа нь надад бас л хэцүү... Надад түүнд өгсөн анхны гэхээр юм бараг байхгүй мэт....нууц амраг гэдэг үгийг сонсхооц дургүй хүрч байна.

Чепак said...

Үл мэдэх:

Өмнөх амьдрал ньч амд хамаагүй гэж бодоод хайхрахгүй байгаа бол чиний зөв лдөө гэхдээ сэтгэлд чинь хар хор хургаад байгаа бол эртхэн холдсон нь дээр дээ бие биедээ хүндрэл үүсгэж байхаар.

Тэр бүсгүй чинь одоо чамайг хайрлад өөр хэн нэгний нууц байхгүй глгт итгэж байгаа бол шуудхан ярилцаад ойлголцсон нь дээр байхаа