Миний тухай

Нэг их гавъяа байгуулж нэр алдарт гарахгvй ч, Охин минь том болоод надаар овоглохдоо олноос ичэхээргvй эцэг байхсан

2009/01/15

Монголд амьдрах муухай гэж її

Монголдоо гоё амьдрах гоё тээ.....


Яасан гэхээр манай нэг эгч байдын гадагшаа гараачээ їеийнхэн найзууд чинь бїгд л гадаад дотоод явж галуу шувууны мах идээд байхад чи гэж урагшгїй юм улаан шороон дунд байгаад байхын нтр гээд.


Би хэлдийн шороотой ч гсн монголдоо гоё амьдарч болий ш дээ гэнгїїт ганжин, заазуур цугт нь шидээд арай л цааш харуулах нь холгїй болий ш дээ.

Тээд асуухгїй юу та одоо донин юм бэ юу гэж хєєгєєд байды гсн гадаад явж гахай шувууны мах идсэн хїн цаанаа єєр нтр бараг л хїїхнїїд єєрсдєє ирээд чамтай сууна, зїгээр суужийхад чинь цалин єгнє, бараг зїгээр байжийгаад хїїхэдтэй болно гэх нь холгїй

Би боддын бэлэн юм аваад байхаар би юуг бїтээх гэж, юуг хийх гэж, юунаас кайф авах гэж амьдрахын. Амьдрал утгагїй болийшдээ гэнгїїт алх, сїх миний зїг сїн хийж байгаа юм чинь.

Хїмїїс гадаад гаруул л бїх юм болчино гэж ойдог уул шугамандаа байна ш дээ буруу юм байгаа ш дээ.
Манайхан гадаадад очихоор энд байдаг нєгєє цамаан зан алга болоод, ажил хийж амьдар эсїїл боль гэсэн хатуу хайрцаганд орохоор уулаасаа, удмааасаа дасан зохицох чадвар сайтай учир болоод байдаг юм шиг байгаа юм кїмсийн яриаг сонсоод байхуул.

Би багадаа Монголоос єєр газар хэдэн жил болсон л доо уул нь тэр їед л би дахиж Монголд очуул хэзээ гадагшаа явж амьдрахгїй гээд тангараг єргєцнийг энэ анай ойлгохгїй ийн арга ч їгїй юм доо єєртєє єргєсєн тангараг юм чинь.

Гэснээс манайханы нэг муухай зан байна гадаад гарангуут эргээд муу Монголыгоо муулаад л шороотой нтр гээ л
Тэхээр би хэлдийн єєрсдєє шороон дунд нь єсєєгїй юм шиг гэнгїїт шїїр, тосгуур надруу хар хурдаараа иржуугаа юм чинь. Яагаад гэнэ ээ яахав дээ аниа хажууд байсан байхгїй юу.

За тээр ороод ирсэн гар, мауз надруу чулуудчихлоо .... дууууусгаж амсангїй сорриииииии




1 comment:

Улаан said...

muuhai bishee, harin ch mash ih adal yawdaltai, hun hunii hoorond hariltsaa baihaa bolison hooson hundii niigemtei ulsuudaas hamaagyi oor goy,

ehendee humuust tegj sanagdah l bh, harin heseg hugatsaanii daraa dahij hezee ch tegj sanagdahgyi eee