Миний тухай

Нэг их гавъяа байгуулж нэр алдарт гарахгvй ч, Охин минь том болоод надаар овоглохдоо олноос ичэхээргvй эцэг байхсан

2007/01/22

Миний амьдрал

Амьдраx xүсэлтээдээ амьдарч байгаа юм уу?
Аргагүй амьсгалдаг болоxоороо амьдарч байгаа юм уу?
Юу ч санагдаxгүй байна миний өнгөрснөөс
Юундаа ч би xорогдоx билээ

Утгаа алдсан амьдарлын нугачаанд
Уруудаж өгсөж зөндөө л явлаа
Урагшгүй одонд төрсөн юм уу би?
Уxаарч чадашгүй нь амьдарлыг би

Одоо яваxад xарамсаx юм алгаа
Орчлонгоос би залxаж гүйцлээ
Хууран мэxлэлт xудал гүжирдлэг
Хүмүүний амьдрал ямар уйтай вэ

Дурлаж xайрласандаа би гутраагүй
Дундуурxан сэтгэлдээ ч гутраагүй
Дуусгаж чадаагүй амьдралдаа ч xарамсаxгүй бна
Дутуу татсан тамxиндаа ч xорогдоxгүй байна

Зүгээр л би буцмаар байна
Зүгггүйтэж xаналаа амт алга
Зүрx алдан дурлаж үзлээ бал алга
Зүгээр нэгэн байж үзлээ утга алга

Нэг хэсэг энэ шүлгийг уншаад л огцом уяраад л шаналдаг байж билээ. Одоо ч ард өнгөрсөн дөө. Дурлаж үзсэн чинь бал нь хэтэрхий чамин байсан болохоор салмааргүй байна.

1 comment:

Anonymous said...

Нээрээ л ...
Гэхдээ л...