Миний тухай

Нэг их гавъяа байгуулж нэр алдарт гарахгvй ч, Охин минь том болоод надаар овоглохдоо олноос ичэхээргvй эцэг байхсан

2007/02/12

Гүн ухаантан болох шахав

Амьдралын утга нь хаана байдын болоо. Хүн хүнийх өөр байдаг юм болуу.
Саяхан ийм нэг асуулт олж хараад блогдохоор шийдлээ.
Блогд би хар тамхи шиг донтож байна аа гэж.
Хэрэв надаас ингэж асуувал би шууд амьдралын утга нь сайн сайхан сэтгэл хангалуун амьдрахад гэж хэлнэ. Уулаасаа миний хамгийн их хүсдэг зүйл бүх юманд сэтгэл хангалуун, асар кайфтай амьдрах. Гэтэл хүссэнээр болохгүй юм. Энэ олон ахуйн жижиг асуудлууд, бас бус зүйлийг яаж зохицуулж хорвоогийн тоосыг хөдөлгөх вэ гэхээс айгаад байхын.
Тэгээд нэг биш нилээд хэдэн арван жил шүү. Магадгүй одоо амьдарч байгаа хэв маяг загвар нь ирээдүйн амьдралын хэвээс тэс өөрч байж магадгүй нэг бол энэ хэмээрээ үргэлж амьдарч мэднэ бүгд надаас шалтгаалаад байхаар гэнэт айдас төрөхийн. Миний гэр бүл, миний үр удам надаас хамааралтай гэхээр хаа нэг айдас төрөөд хариуцлага хүлээмээргүй болоод байна.
Дандаа дардан бол амьдрал асар уйтгартай байх болохоор саадаас аймааргүй байдаг. Гэхдээ сэтгэлийн тэнхээ муу гэж өөрийгөө дүгнэдэг болохоор саадаас яалт ч үгүй зугтаана. Тэгэх тусам улам хүнд саад таараад бүр сэтгэлээр унагаад байх юм. Нэг саад нөгөө саадыг гэтлэх бэлтгэл байдаг болохоор хичнээн тойрч гүйсэн эргээд уулзаад л.
Саад тойрч гүйсэн он жилүүд харамсамаар санагдаад.
Болдог бол буцаж 10 жилийн өмнө очиж байгаад бүх өрөгөө дахиад шинээр хиймээр болоод.
Амьдрал шатрын өрөг шиг гээд нэг хүн блогдоо бичсэн байсан. Өөрийн амьдралаа шалаанд оруулахгүй гэсэндээ өөрт байдаг зарим зүйлээсээ татгалзаж эхэлдэг бололтой.
Тэгэхээр шатран амьдралын хувьд хүү бол найз нар юм шиг. Анд найз нар амьдралын шалгуураар шигшигдсээр дотно анд болдог болохоор Бэрс гардаг хүүтэй төсөөтэй. Зарим нь үрэгдээд холдоод, заримыг нь би өөрөө холдуулаад.
Харин морь бол алдар нэр. Биелэх, хүрэх нь олон зам хэлбэртэй болохоор морины нүүдэлтэй таараад байгаа юм.
Тэмээ бол зорилго. Шув шулуухан нэг л замаар явдаг.
Тэрэг бол итгэл найдвар. Хамгийн захад байдаг болоод ч тэрүү. Эсбол жин дарж оролцдог болоод тэр үү.
Харин бэрс бол мөрөөдөл. Мөрөөдөл болохоор бүгдийг дийлдэг. Бүгдийг хамгаалж болдог.
Шатрын өрөг миний хувьд ингэж буудаг юм харин та нарын хувьд.
Би амьдралын өрөгт золиос гаргах бол иймэрхүү дарааллаар гаргана гэж боджийгаа. Гэхдээ аль болох золиосгүйгээр тоглож хожих ухаан сийлж байгаа.
1. Хүү /тэртээ тэргүй нэг нь явж нэг нь ирдэг/
2. Морь /алдар нэргүй ч хүн шиг амьдарч болно/
3. Тэмээ /зорилгогүй байсан ч хүрч болно/
4. Бэрс /мөрөөдөл агуу ч заавал түүнийг хэрэгжүүлэх хэрэггүй байх нууц байвал гоё юм шиг/
5. Тэрэг /ямар их алдар нэр, найз нөхөд,агуу мөрөөдөл, тов тодорхой зорилготой байлаа ч итгэл найдваргүй бол чи хүн биш /
Хүн итгэл найдваргүй бол дэмий. Өнөөдөртөө гутарч байсан ч маргааш гэдэг өдөрт итгэж найддаг нь хүнийг амьд, амьдрах хүслээр дүүрэн байлгадаг байх.
Амьдралын чинжүү шиг гашууныг мэдэрч байж бал шиг амтыг нь мэдэрдэг
Энэ зүйрлэлд би асар дуртай наасан. Асар их нөлөөлсөн үг.


No comments: